Photo by Bia           Bia's old blog                                                                                                                  Biserica Sf.Apostol Matei Ottawa

vineri, 15 martie 2013

Iarasi ninge

Acum cateva zile am crezut... imi vine sa mor...chair am crezut ca a trecut iarna!!!
Pe ...pisici!!!
NINGE din nou! Vreau soare si vreau primavara!
Vreau sa ma plimb pe soare, sa ma hlizesc la soare :)), sa beau o cafea pe malul raului...
Cred ca mai bine tac...:((
Ma uit pe geamurile mele mari si vad cum ninge in toata ninsoarea ei...
Aseara m-am plimbat...era destul de frig si ma gandeam ce bine ar fi maine sa vad un pic de soare...
Ma trezesc ametita...fug dupa cana de lapte...:))...si vad ce e afara!!!
Vai, unde e soarele? Bine, na e alb si frumos...da' io vreau soare.
Si chiar si asa ...ma uit pe geam...ma uit si la termometru...-5...si tot as bea o cafea:)

 

Niciun comentariu: